Loading...

اخبار

رونمایی از Tablet honor 8

نوشته شده در : 2022/07/27 - 00:00
ممکن است شما هم مانند خیلی از افراد، این تصور را داشته‌باشید که با وجود انواع و اقسام گوشی‌های هوشمند، دیگر کسی سراغ تبلت نمی‌رود.
با وجود رایج شدن فراگیر گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها هنوز هم طرفداران و خریداران خاص خود را دارند. در برخی کاربردها، استفاده از تبلت به جای گوشی هوشمند، کارآمدتر و مفیدتر است.
به تازگی تبلت جدید آنر با نام Tab 8 رونمایی شد. این تبلت اندرویدی دارای صفحه نمایش 12 اینچی است و از حداکثر 8 گیگابایت رم، پشتیبانی می‌کند.
تبلت
پیش‌فروش این محصول از امروز و با قیمت 207 دلار، آغاز می‌شود. این تبلت در سه رنگ مجزای آبی تیره، آبی روشن و بژ به بازار عرضه خواهد شد. آنر، الگوریتم تنظیم صوتی آن را اصلاح کرده و این سری جدید، دارای هشت بلندگوی استریو است. tablet Honor 8 انتخاب خوبی برای دانش‌آموزان و محصلان خواهد بود و کمپانی آنر هم آن را به منابع آموزشی، مجهز کرده‌است. از قابلیت‌های شگفت‌آور آن، امکان باز کردن چند پنجره هوشمند است که یکی از این پنجره‌ها برای کلاس آنلاین و پنجره‌های دیگر برای سایر اپلیکیشن‌ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
برخی بر این باورند که این تبلت جدید، شباهت زیادی به Galaxy Tab S8 سامسونگ و Xiaomi Pad 5  دارد.
دسته : خبر عمومی سخت افزار تبلت بازدید : 276

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!